HOSTING DOMENY O NAS FAQ KONTAKT wtorek - 20 listopad 2018
koszyk jest pusty ...
BASIC - 65 zł SILVER - 95 zł GOLD - 125 zł
dodawanie 1 URL do
100 wyszukiwarek
i 15 katalogów
dodawanie 2 URL do
2000 wyszukiwarek
i 30 katalogów
dodawanie 3 URL do
75000 wyszukiwarek
i 50 katalogów

DODAWANIE DO WYSZUKIWAREK I KATALOGÓW:

Dlaczego warto dodać stronę do WYSZUKIWAREK I KATALOGÓW?

Jest to usługa mająca na celu zamieszczenie odnośnika do Państwa strony we wszystkich najczęściej odwiedzanych katalogach stron oraz wyszukiwarkach. Znaczący wpływ na oglądalność Państwa strony ma ilość bezpośrednich odnośników do niej. Zatem, w im większej ilości katalogów i wyszukiwarek znajdzie się informacja o Państwa stronie tym szybciej potencjalny klient do niej trafi.

Jak to działa?

Jedyne czego potrzebujemy w procesie dodawania Państwa strony to informacje o niej:

  • Adres strony
  • Tytuł strony
  • Opis strony
  • Słowa, frazy kluczowe
  • Kategorie
  • Miejscowość
  • Województwo

Przesłane informacje zostaną wykorzystane w procesie dodawania Państwa strony do katalogów i wyszukiwarek. Najważniejszą zasadą jest precyzyjne określenie czego dodawana strona dotyczy. Tytuł powinien składać się z maksymalnie 10 słów, zawierających na przykład nazwę firmy lub charakteryzujących jej działalność. Opis natomiast powinien zawierać szersze informacje o prezentowanych materiałach i nie powinien przekraczać 150 znaków. Najważniejszą kwestią są słowa kluczowe. Powinny składać się z maksymalnie 3 fraz dokładnie ilustrujących dziedzinę działania Państwa firmy. Pomocną informacją jest określenie w jakich kategoriach powinien znaleźć się odnośnik do Państwa strony.

Przykład:

1) Adres strony np.: www.pralki.pl
2) Tytuł strony np.: Sklep internetowy ze sprzętem AGD Bosh Candy Amica Electrolux
3) Opis strony np.: Pralki Internetowy sklep AGD - najtaniej pralki, lodówki, zmywarki, okapy, kuchnie, piekarniki, najniższe ceny
4) Słowa kluczowe np.: pralki, sprzęt agd, sprzęt kuchenny
5) Kategorie do których dodać stronę np.: AGD - sprzedaż, Sklep online, Handel
6) Miejscowość np.: Warszawa
7) Województwo np.: mazowieckie

Aby strona została zaakceptowana i poprawnie dodana do wszystkich katalogów i wyszukiwarek, do których zostanie zgłoszona, koniecznym jest przygotowanie poprawnego nagłówka dokumentu.

Przykład:

<head>
<title>Tytuł dokumentu</title>
<meta name="Keywords" content="słowo kluczowe 1, słowo 2, słowo 3" />
<meta name="Description" content="Opis Strony" />
<meta name="Robots" content="all, index, follow" />
<meta name="Classification" content="global,all" />
<meta name="Author" content="Autor Strony" />
<meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=iso-8859-2" />
<meta name="Revisit-after" content="2 days" />
<meta http-equiv="Creation-date" content="2005-12-16" />
<meta http-equiv="Reply-to" content="autor@domena.pl" />
</head>

Bardzo istotną sprawą jest dobór fraz kluczowych w taki sposób, by precyzyjnie oddawały zawartość strony. Zastosowanie zbyt ogólnych sformułowań może nie odnieść zamierzonego skutku.

Warto zadać sobie pytanie jakich fraz należy użyć by odnaleźć swoją stronę. Zastosowanie precyzyjniejszego wyrażenia, na przykład "telefony komórkowe", przyniesie na pewno większe korzyści niż użycie wyrażenia ogólnego "telefony". Ma to ogromne znaczenie, gdyż ułatwia odwiedzającemu odnalezienie Państwa strony, a Państwu szybsze dotarcie do potencjalnego klienta.

Osoby poszukujące Państwa strony, podając w wyszukiwarce słowo "telefony", natrafią na milion stron dotyczących na przykład telefonów stacjonarnych, numerów telefonów, central telefonicznych, itp. Trudnym lub wręcz niemożliwym będzie natomiast odnalezienie strony o telefonach komórkowych, o których traktuje Państwa strona.